اعترافات خنده داروجالب


موضوعات
کد پیشواز ایرانسل
جوک خنده دار ارسالی
اس ام اس
فقط خنده
nod 32
عمومی
کامپیوتر و فناوری
داستان طنز
پ ن پ
سوتی خفن
اعتراف های خنده دار
جوک اصفهانی
ترفند
عکس
داستان کوتاه
آیا میدانستید؟؟؟؟
چیستان
تست هوش
ضرب المثل
فقط در ایران
ضد حال
خاطرات خنده دار
فک و فامیله داریم ؟
ترول
تحقیق
0111
د ن د

نویسندگان

لینکدونی

امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2957
بازدید کل : 118665
تعداد مطالب : 754
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1




اعترافات خنده داروجالب
موضوع: <-CategoryName->

اعتراف میکنم دوران راهنمایی روز معلم همه تخم مرغ آورده بودن که توش پر گل بود منم یه تخم مرغ خام آورده بودم که بزنم بخندیم! معلم اومد داخل همه سرو صدا کردن و شادی کردن تخم مرغارو میزدن به تخته منم این وسط تخم مرغو زدم به تخته ! ترکید رو تخته پاشید همه جا ، رو لباس معلمم ریخت ! سریع گفت کی بود ؟!!؟ هیچکی هیچی نگفت با این که میدونستن کار منه خلاصه از ته کلاس ۴ – ۵ نفر شلوغو آورد بیرون زدشون ولی نگفتن کار من بود ! چون شاگرد زرنگیم بودم معلمه شک نمیکرد بهم !
وقتی از کلاس اومدیم بیرون تا دو کیلومتر به صورت چهار نعل فرار کردم آخرم سر کوچه گرفتن زدنم !


œœœœœœœ

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم می گفت املا ها رو خودتون بنویسید که من با دوربین مخفیا می بینم کی به حرفام گوش می ده …ازون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام:امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کودوم وسیله ها دست زد؟
بیشترم به دریچه کولر شک داشتم


œœœœœœœعتراف های خنده دارœœœœœœ


اعتراف می‌کنم سر فینال جام جهانی‌ تا لحظه‌ای که اسپانیا گل زد فکر می‌کردم اسپانیا نارنجیه، هلند آبی‌، گل هم که زد کلی‌ لعنت فرستادم به هلند، بعد گل رو صفحه نوشت اسپانیا ۱ – هلند ۰ ، تازه فهمیدم کل بازی داشتم اشتباه فحش میدادم


œœœœœœœعتراف های خنده دارœœœœœœ


اعتراف می کنم وقتی داداشم دو ماهش بود خندون رفتم تو آشپزخونه، مامانم گفت نارنگیتو خوردی؟ گفتم آره، تازه به آرشم دادم!
بیچاره مامانم بدو بدو رفت نارنگی رو از حلقش کشید بیرون!


œœœœœœœعتراف های خنده دارœœœœœœ


یه بار با بچه ها بودیم یکی از دوستام رو بعد از مدت ها دیدم ، کلی ریش گذاشته بود
با خنده بهش گفتم : علی این ** بازیا چیه ؟
گفت پدرم فوت کرده
گفتم تسلیت میگم


œœœœœœœعتراف های خنده دارœœœœœœ

اعتراف می کنم کلاس اول دبستان بودم تحت تاثیر این حرفا که نباید به غریبه آدرس خونتون رو بدید، روز اول به راننده سرویس آدرس اشتباهی دادم و از یه مسیری الکی تا خونه پیاده رفتم و تازه فرداش موقعی که سرویس دنبالم نیومد تازه شاهکارم معلوم شد برای خانواده


œœœœœœœعتراف های خنده دارœœœœœœ


اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یوهو مدیر عامل از تو اتاق خودش گفت: امیــــــــــــــــــر جووون…بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی میخوامـــت….گفتم منم همینطور….گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حمتاً..از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم



∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞

اعتراف میکنم تا سنه 13-12 سالگی تحت تاثیر حرفای مادربزرگم که خیلی تو قید و بند حجاب بود با روسری می‌شستم جلوی تلویزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی خجالت میکشیدم. زیاد میخندید فکر میکردم بهم نظر داره!!




∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


احمقانه ترین کار زندگیم این بود که سعی کردم مفهوم ای دی اس ال رو برا مادربزرگم توضیح بدم!!


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت. یه روز که طرف اومده بود عربده کشی، تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام. رفتم تو کوچه و گفتم آهای چیکارش داری؟ یارو یه نگاه بهم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد، منم سه پیچش شدم، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی زنمه!!


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


سوار اتوبوس شدم، رفتم تو، قسمت آقایون پیش یه آقایی نشستم و از خستگی خوابم برد، نزدیک مقصد دیدم زانوم درد میکنه فهمیدم آقایه کناری 3-2 بار با کیفش کوبیده تو پام تا بیدارم کنه چون میخواست پیاده بشه و من جلوش رو گرفته بودم، خیلی شاکی نگاش کردم، راننده هم بالا سرم بود. آقاهه گفت : ببخشید خانم 5 بار صداتون کردم نشنیدین، ترسیدیم. اعتراف میکنم برای اینکه ضایع نشم که مثل خرس خواب بودم وانمود کردم که کَر هستم و با زبون کر و لالی و طلبکارانه عصبانیتم رو نشون دادم، مرد بیچاره اینقدررررر ناراحت شده بود 10 دفعه با دست و ایما و اشاره از من معذرت خواهی میکرد!!


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


تو عروسی نشسته بودم یه بچه 3 ، 4 ساله اومد یک هسته هلو داد بهم، منم نازش کردم هسته رو گرفتم انداختم زیر میز، چند ثانیه بعد دیدم دوباره آوردش، این دفعه پرتش کردم یه جای دور دیدم دوباره آورد!! می خواستم این بار خیلی دور بندازمش که بغل دستیم بهم گفت آقا این بچس سگ نیست! طرف بابای بچه بود!!


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


با کلی شوق و ذوق رفتم خونه، می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها، من بالاترین نمره رو گرفتم. می گه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن..


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


به مامانم می‌گم می‌خوام یه خونه جدا بگیرم و مستقل بشم؛ می‌گه برو... برو مستقل شو... برو ایدز بگیر.......!!!


∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞


و یك تجربه دردناك كه برا خودم اتفاق افتاده هیچ وقت به رنگ قرمز و آبی رنگ شیر توالت اعتماد نكن!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: javad تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,

مطالب گذشته

·

شارز رایگان ایرانسل 5اذر ارسال در : 1394/09/05 13:25

·

مراحل مهمانی دادن ایرانی ها ارسال در : 1394/09/01 16:46

·

جوک جدید ارسال در : 1394/09/01 16:41

·

شارز رایگان ایرانسل 27 مهر ارسال در : 1394/07/27 08:15

·

شارز رایگان ایرانسل 28 شهریور ارسال در : 1394/06/28 08:20

·

جم رایگان ایرانسل 21 شهریور ارسال در : 1394/06/21 19:03

·

شارز رایگان 1شهریور ارسال در : 1394/06/01 13:47

·

سیم کارت رایگان ایرانسل 31مرداد ارسال در : 1394/05/31 13:12

·

شارژ ایرانسل 31مردادماه ارسال در : 1394/05/31 12:13

·

شارز رایگان ۲۷مرداد ارسال در : 1394/05/27 15:54

·

شارژ جدید ایرانسل مرداد ماه ارسال در : 1394/05/19 17:17

·

شارژ رایگان ایرانسل 19مرداد ارسال در : 1394/05/19 17:13

·

تخفیف ویژه شارژ همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:51

·

شارژ رایگان همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:50

·

تخفیف اینترنت ایرانسل 17 مرداد 94 ارسال در : 1394/05/17 19:48

·

جوک ارسال در : 1394/05/15 10:11

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداده ارسال در : 1394/05/14 20:42

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداد ارسال در : 1394/05/14 20:41

·

شارز رایگان 12 مرداد ارسال در : 1394/05/12 19:47

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم با نظر دادن به مطالب به بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید

آرشیو مطالب

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش همه چیز و آدرس javad0111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب
طراح قالب ملودیوس

javad0111
قدرت گرفته از : BLOGFA.COM
طراح قالب: ملودیوس